Udało nam się ustalić, że samolot TS-11 Iskra nr boczny 905, od którego pochodzi osłona w indyjskim lotnictwie wojskowym otrzymał numer W1746 i stacjonował na lotnisku Hakimpet w Hyderabadzie.
Indie zakupiły 50 samolotów tego typu do szkolenia swoich pilotów, pierwsze egzemplarze dostarczono w 1975 roku. Z samolotem o numerze bocznym 905 (indyjski nr W1746) było jednak trochę inaczej, najprawdopodobniej trafił on dopiero w grudniu 1997r. do Indyjskich Sił Powietrznych w zamian za nienadający się do naprawy w WZL2 samolot o numerze W1421. Jest szansa, że samolot przetrwał do dnia dzisiejszego, i obecnie znajduje się na terenie portu lotniczego w miejscowości Cochin. Potwierdza to fotografia zamieszczona na portalu www.jetphotos.com w czerwcu 2016r.
Zgodnie z ambitnymi planami z 2010r. w Cochin na terenie należącym do Cochin International Airport Limited (CIAL) w krótkim czasie miało powstać Aerospace Museum. Oprócz budynku na ekspozycji zewnętrznej planowano wystawienie historycznych samolotów różnych typów. Niestety z wielkich planów po kilku latach powstał tylko budynek muzeum z wystawą modeli samolotów, a na ekspozycję zewnętrzną trafił jedynie rozmontowany i zdekompletowany samolot Iskra nr W1746. Samolot po złożeniu był eksponowany na zastępczym podwoziu z kolami od samochodu osobowego przed budynkiem muzeum.
Obecnie w Internecie przy wyszukiwaniu lokalizacji muzeum wyświetla się komunikat „tymczasowo zamknięte”, a na fotografii z 2018 roku widać, że samolot popada w ruinę na zaniedbanym terenie. Międzynarodowy port lotniczy w Cochin to inwestycja powstała w ramach modelu publiczno -prywatnego, niestety w zakresie muzeum chyba koszty ich przerosły. Czy samolot tam jeszcze jest?